Joustava Henkilöstöratkaisu

OPTIMOI RESURSSIT, VARMISTA PALVELUT

Joustava henkilöstöratkaisu

  • optimoi henkilöstökapasiteetin ja varmistaa palvelutuotannon
  • vapauttaa avainhenkilöiden resursseja
  • on kustannustehokas
  • on helppo ja vaivaton
  • on osa riskienhallintaa

 

Seuturekry Oy tuottaa ja tarjoaa laadukkaita ja dynaamisia henkilöstö- ja rekrytointipalveluja sekä julkisille että yksityisille organisaatioille. Suurin palvelutuotteemme on sijaisuuksien välittäminen asiakkaidemme vaihtuviin tarpeisiin. Toimimme työnantajana sijaisille.

 

”Saimme toivottua helpotusta työtaakkaan, kun aikaa kului liian paljon sijaisten hankintaan.”

 

 

Joustava Henkilöstöratkaisu - aina oikein mitoitettu

Seuturekryn Joustava Henkilöstöratkaisu on palvelukokonaisuus, mikä auttaa palvelutason varmistamisessa varmistamalla sopivan mittaisen henkilöstökapasiteetin niin yli- kuin alikuormitustilanteissa ja muuttuvissa määräaikaisissa tarpeissa.

Seuturekryn sijais- ja lisäresurssipalvelu mahdollistaa sen, että työntekijät voidaan tilata ja kustannuksia syntyy ainoastaan todellisen tarpeen mukaan.

Katso tästä ratkaisuja henkilöstön optimoinnin haasteisiin.

 

”Suhtauduin aluksi ajatukseen skeptisesti ja pelkäsin, että kustannukset räjähtävät käsiin, mutta kävi päinvastoin!”

 

Strateginen kumppani

Olemme organisaatiosi strategisena kumppanina koko ajan. Keräämme tietoa, teemme laskelmia ja tarjoamme ratkaisuehdotuksia päätöksentekonne tueksi.

  • Yhteistyö- ja kehittämisryhmät
  • Raportointi
  • Dashboard
  • Laskelmat
  • Ratkaisuehdotuksia
  • Jatkuvan palautteen malli
  • Ideariihet ja koulutukset

 

HELPPO JA NOPEA KÄYTTÖÖNOTTO

Sopimus ja palvelun perustaminen

  • Seuturekry perehtyy jokaisen yksikön toimintaan, toiveisiin ja sijaiskriteereihin
  • Asiakas- ja yksikkötietojen perustaminen Seuturekryn järjestelmään
  • Yksikkökäynnit, infotilaisuus esimiehille ja vakinaiselle henkilöstölle
  • Esimiehet ja henkilökunta perehdytetään palveluun
  • Käyttäjätunnukset ja -oikeudet sekä perehdyttäminen järjestelmän käyttöön
  • Tiedotus- ja markkinointisuunnitelma

Rekrytointi, tiedotus ja markkinointi

  • Tiedote alueen aktiivisille keikkatyöntekijöille
  • Nykyisten sijaisten kontaktointi
  • Rekrytointitapahtumat paikkakunnalla
  • Markkinointi ja tapahtumiin osallistuminen
  • Yhteistyö TE-toimiston ja oppilaitosten kanssa (lisärekrytoinnit)
  • Sijaistietojen tallennus järjestelmään

Käyttöönotto

  • tehostettu rekrytointi, noin 2 kuukauden ajan: esimiestuki, yhteistyö ja raportointi
  • ensimmäinen kehittämisryhmän tapaaminen

Käyttöönoton vaiheet viedään läpi keskimäärin neljässä viikossa tai siinä aikataulussa, missä yksikkökäynnit, rekrytointitapahtumat jne. saadaan sovittua.

 

”Palvelujen käyttöönotto ei ole koskaan ollut näin sujuvaa. Yhteistyö käynnistyi loistavasti.”

 

ASIAKASYHTEISTYÖ

  • Yhteistyö- ja kehittämisryhmät
  • Raportointi
  • Dashboard
  • Laskelmat
  • Ratkaisuehdotuksia
  • Jatkuvan palautteen malli
  • Ideariihet ja koulutukset
     

 

”Yhteistyö on hioutunut saumattomaksi tuttujen henkilöiden kesken. Yksikötkin tuntevat paremmin toisensa.”

 

TOIMIVAT JÄRJESTELMÄT

Olemme kehittäneet järjestelmämme säästämään esimiesten aikaa, automatisoimaan sijaisten työtarjontaa ja työhön kutsuja, tehostamaan tiedon kulkua jne. Selainpohjainen järjestelmä ei edellytä erillisten maksullisten ohjelmistojen tai lisenssien hankintaa. Suuri osa palveluistamme toimii myös mobiiliympäristössä.

 

REKRYTOIJAN TYÖAIKALASKURi

Arvioi rekrytointiin käyttämäsi työaika.
 


 Lataa taulukko

TEE HYVÄ PÄÄTÖS

Ota meihin yhteyttä ja anna hetki aikaasi, niin kerromme lisää ja tutkimme kanssasi, miten organisaatiosi voisi hyötyä Seuturekryn joustavasta henkilöstöratkaisusta. Tulemme mielellämme esittelemään palvelujamme myös omiin kokouksiinne.

 

Satu Schilcher
myyntipäällikkö
gsm 050 463 6704

 Lähetä sähköpostia

Ralf Wolin
myyntipäällikkö
gsm 050 340 9699

 Lähetä sähköpostia

Seuturekry Oy

Sibeliuksenkatu 1 A 8, 2. krs
13100 Hämeenlinna